En lite update

Först och främst, förlåt för grymt dålig uppdatering! Men jag har haft fullt upp med julen, alla presenter den nya designen (som jag tog en paus ifrån), och nu är jag sjuk:( Sen i måndags faktiskt, eller då fick jag ont i halsen och nu på självaste julafton så vart jag hes och igår vaknade jag upp med ingen röst alls! Runt halv två så började jag få tbx den och nu kan jag prata men jag hostar och nyser hela tiden och jag är fortfarande hes. Kul till nyår runt hörnet. Kan knappt fatta att det är 5 dagar kvar till 2010!

Men ska bara berätta några saker jag fick i julklapp, fick Eclipse och Twilight i pocket  (  inte Ljudet av ditt hjärta och Om jag kunde drömma;)  ) och en New Moon tröja, haha tröjan kommer jag inte direkt använda offentligt men hello mys tröja!;) Och mera saker! Juste en minilaptop oxå!:D Så kommer nog att börja blogga därifrån;)

Idag var jag i stan med en kompis på rean som redan har börjat! Vi åkte in runt nio (!), sjukt tidigt asså. Efter 1 timme så var det fullt! Det var sjukt:O Men jag köpte oxå Ljudet av ditt hjärta, kände bara att jag var tvungen för att jag skulle ändå göra det förr eller senare, så nu är det bara New Moon, Breaking Dawn och Så länge vi båda andas kvar;D



/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara vi på Twitwilight som ser den)

Din URL/Bloggadress:

Skriv det du vill lätta från hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0