En natt jag aldrig kommer att glömma!

OMG! NEW MOON VAR UNDERBAR!

Kom hem halv sju efter ha sett halv fyra föreställningen på Heron City i Stockholm! En utav mina kompisar samt pappa och hans nya tjej följde med (dock bara för att det var 15- gräns när vi köpte biljetterna xD).

Men när jag och min kompis var på väg till min pappa så ringde mamma och berättade att åldersgränsen hade sänkts till 11 ! Ni anar inte hur glad jag vart!:D
Det ända jag kunde tänka på hur sura alla som är över 15 måste ha blivit. No fennce guys, men alla över 15 har tjatat om att alla under 15 (betraktas tydligen som fjortisar?) kommer att sitta ock skrika som små fjortisar. Men suck on that! Vi kom in:D

Det roliga var att nästan inga under 15 var där och gissa om alla skrek när man fick se Jacob utan tröja första gången när han hade blivit varulv. GOSH! Jag tror att jag har fått tinitus, helt seriöst det var bland det högsta jag har varit med om och jag har varit med om Höga Ljud!;) Men jag och min kompis skrek inte en ända gång:) Faktiskt så ville jag skrika men gjorde inte det för att skämma ut mig xD Grät gjorde jag inte heller men jag var så jävla nära att börja. Jag spände hela kroppen och tryckte in naglarna i armarna för att inte börja gråta. Jag driver inte jag gjorde faktiskt det xD

Slutsats: Den underbaraste natten i mitt liv!♥



/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara vi på Twitwilight som ser den)

Din URL/Bloggadress:

Skriv det du vill lätta från hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0