Namninsamling till lägre åldersgräns!

Många Twilight fans i Sverige under 15 år vart väldigt besvikna när rykten gick om att det var 15 års gräns på New Moon. Men Statens Biografbyrå har inte änns granskat New Moon än så det är ingen bestämd åldergräns än. Men SF har satt en 15 års gräns sålänge.
Och för alla som är under 15 år kanske inte änns kommer in (ink. jag...) om åldersgränsen blir nu 15 så kommer många bli väldigt väldigt besvikna.

Men nu så har några tjejer (som nog oxå är under 15) tagit nästa steg och startat en naminsamling så att Statens Biografbyrå ska förstå det här och kanske sätta 11 års gräns om vi har tur:)

Så klicka här för att skriva in ditt namn!:) Jag själv har gjort det, och min mamma(hahah) och två utav mina kompisar xD

Klicka här för att läsa mer om Statens Biografbyrå
Såhär står det på deras hemsida:
"Filmen New Moon är ännu inte granskad av Statens biografbyrå och någon åldersgräns för visning av filmen i Sverige finns inte. Förhoppningsvis får vi den för granskning inom kort."


-Källa

/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara vi på Twitwilight som ser den)

Din URL/Bloggadress:

Skriv det du vill lätta från hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0