New Moon: 1 dag kvar!



Tänk er att imorgon så är all väntan över (noll för er som ska se den inatt, lyckostar!) !
Gud vad tiden har gått snabbt! Det känns som igår när jag började nedräkning och då kändes det som om att det aldrig skulle bli November, men nu är det den 19:de! Och imorgon är det premiär! Asså gud jag vet inte vad jag ska säga! Men en sak veta jag, kanske sa det här igår är inte säker men om jag inte kommer in så kommer jag att lägga mig ner på golvet i fosterställning, börja gråta och suga på tummen! Och mkt mkt mer, "I´ll do whatever it takes to see New Moon" ;) Edward säger ju till Bella i Twilight, fast "I´ll do whatever it takes to make you safe agian" :)

Ska ni se på premiären eller kanske midnattsvisningen?:)

/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara vi på Twitwilight som ser den)

Din URL/Bloggadress:

Skriv det du vill lätta från hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0