Ny bloggare på twitwilight.blogg.se

Hejsan,
Jag har precis börjat blogga på den här bloggen. Jag är ny och ett såklart ett TWILIGHT FREAK! Jag är väldigt insatt i The twilight saga. Jag har läst böckerna 7 gånger var och sista på engelska några gånger. Jag har såklart sett Twilight filmen också typ 1 miljon gånger. Nu kan jag nästan alla repliker också :) Alla mina kompisar tycker att jag är jätte jobbig för det men men:) Jag ska se New moon på torsdag och på en liten förfest i Kungsträdgården som min mamma har fixat! ;) Jag läser dagligen massor av twilight bloggar. Den här är blandannat en av dom. Nu ska jag bevisa med bilder att jag är ett twilight freak eftersom att jag har posters över hela min vägg i mitt rum :P<3



Här ser man inte alla men det finns fler ;)

Tack Alexandra och Andréa för att jag också fick vara med och blogga på den här bloggen :)

Kramar / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara vi på Twitwilight som ser den)

Din URL/Bloggadress:

Skriv det du vill lätta från hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0