Det kom som en chock!

Jag måste bara berätta det här, vet inte varför. Det är egentligen helt oviktigt men whatever;)

Jag har bara läst Om jag kunde drömma. För att böckerna innehåller mera grejer och är oftast bättre så jag vill läsa dom efter filmerna har kommit ut så när jag har sett New Moon köper jag När jag hör din röst dagen efter;) Men det kommer inte att hålla, tror nog att jag kommer att köpa alla böcker i år iaf xD

Men iaf så vet ju jag inte särsilkt mkt av vad som kommer att hända i alla filmer och ibland så vet jag inte vad folk pratar om för att jag har ju somsagt inte läst alla böcker ännu.
 Men nu när jag läste hos The Twilight Saga. se så hade Madde gjort ett inlägg om några i hennes skola i USA att dom var "RIKTIGT" twilight fans. Och längst ner stod det ngt i stil med att Jacob och Renesmee kommer att bli ett par!!!??:O Det kom som en stor chock för mig! Visst jag har läst att Jacob försöker att göra intryck på Renesmee men jag tänker aldrig på att hon växer så hilma snabbt så att hon kommer i kapp jacob med åldern.

 Men nu till frågan:

Är det ngn som kan svara på min fråga, blir Jacob och Renesmee tsm i Breaking Dawn?


Om du vill läsa det inlägget jag gjorde så klicka här;)



/Alexandra


Kommentarer
Postat av: Mimmi

jag vet inte tyvärr... har inte läst sista boken, men har läst alla andra! :)



Sv: hihi joo:)

2009-10-29 @ 09:21:11
URL: http://mimyy.blogg.se/
Postat av: Emma

Du borde verkligen läsa böckerna FÖRE filmerna, annars förstör du ju spänningen i att läsa böckerna :P Och kan svara på din fråga (även om jag tycker det är fusk att inte läsa själv :P), de blir inte ihop i sista boken.



Antar att det svarar lite på din fråga med, om jag är ett twi-fan. Jupps, väldigt mkt, haha :P

2009-10-29 @ 12:18:50
URL: http://aboutemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara vi på Twitwilight som ser den)

Din URL/Bloggadress:

Skriv det du vill lätta från hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0