KOLLAKOLLAKOLLA! THE BREAK UP SCENE!

Hittade nyss någon som har spelat in från ngt event där dom har visat The break up scene. Först vågade jag inte se hela eftersom jag vill och försöker vänta tills premiären men det går inge bra för att jag har sett på alla sneakpeaks som har kommit ut"/ Och nu har jag precis kollat på hela och jag ångrar det grovt för att nu sitter jag och as bölar!! Asså verkligen stor gråter hela min tröja är dygnsur så jag ska gå och byta den nu. Haha!

Men som vi säger varje gång, kolla inte om ni vill vänta till New Moon eller om ni inte har läst New Moon!



-Källa

/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara vi på Twitwilight som ser den)

Din URL/Bloggadress:

Skriv det du vill lätta från hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0