OMG JAG KOMMER ATT FÅ GÅ PÅ NEW MOON SOUNDTRACKS FÖRHANDVISNING!!!!!!!!!!!!!!

OMG OMG OMG!!! GISSA VAD? JAG (och nio andra) HAR VUNNIT TWILIGHTSWEDEN´S TÄVLING!!!!:D
Asså jag har fortfarande inte hunnit smälta det här! Allt man skulle göra var att svara på en fråga (vilken svensk sångerska ska vara med på soundtracket? | Lykke Li) och så vinner jag! Så nu ska jag och min kompis åka in till stockholm nu på fredag (den 16 Oktober) och åka till Warner Music och lyssna där med säkert 18 st till (alla fick ta med sig en kompis var) och så får vi med oss en poster!:D Seriöst, är inte det hära så coolt?!:O:D

Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad jag längtar!!!:D Jag lovar att ta en massa bilder och visa er sen:D


/VÄRLDENS GLADASTE ALEXANDRA!!!:D♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


KOLLA HÄR!!! Jag är Alexandra Ö;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara vi på Twitwilight som ser den)

Din URL/Bloggadress:

Skriv det du vill lätta från hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0