AshleyMGreene @ Twitter!

PFTWI
Nu har äntligen Ashley skaffat Twitter! Gissa om jag är glad!:)
Nu är det väl bara Dakota,Robert,Taylor,Kristen,Elizabeth,Nikki,Kellan,Jackson(jag vet att hans band har men det skulle vara kul om han skulle kunna skaffa en egen^^) och några till:)

Sen har David Slade uppdaterat sin Twitter, och ja, han fortsätter med att lägga upp bilder ifrån Eclipse inspelningen vilket retar väldigt många inklusive mig!;) Visst får det oss att längta ännu mer? Men man ska inte klaga,då kanske han slutar och lägger ner filmen. Fast det tror jag han inte får men ändå;)

DAVID

-Källa

/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara vi på Twitwilight som ser den)

Din URL/Bloggadress:

Skriv det du vill lätta från hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0