Kellan Lutz i Heroes,Accepted och Prom Night

För några dagar sen så gick det en film på trean tror jag, Accepted - såg någon den? Jag såg iaf lite av den, helt plötsligt ser jag Kellan i flera olika scener! Och jag hade tänkt att visa er dom nu och så när jag kollade på Youtube. Jag hade precis skrivit in "Kellan Lutz in" och så kom det upp Prom Night och Heroes och jah bah: WHAT?! Prom Night är lixom en utav dom bästa skräckfilmerna jag har sett men då hade jag inte sett eller läst Twilight.

Anyway, check it out!

 Han är på 0:11 och 0:29;)

Här är han i mitten så fort klippet börjar. Han har en brun t-shirt!

Här är han typ hela tiden, fast det är på spanska tror jag men skit samma:P Jag tror att han är Chrissys pojkvän(hon har huvudrollen). BTW: Prom Night är en skit bra film! Se den, den är grymt bra!!

Samma sak här, han är med typ hela tiden men här är han Claries fästman:)

/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara vi på Twitwilight som ser den)

Din URL/Bloggadress:

Skriv det du vill lätta från hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0