KRISTEN OCH ROBERT ÄR FÖRLOVADE!

OMG OMG OMG OMG!! KRISTEN OCH ROBRT ÄR FÖRLOVADE! Jag kan knappt förstå vad jag nyss har läst:O Men guuuud vad glad och lättade jag är! Fast jag läste att dom inte fick vara tsm för att om dom skulle göra till slut så skulle det förstöra filmen och blablahbla... Men dom kanske har rätt? Men alla TwiFans vill väl ändå att dom ska vara tsm?:) Och nu - äntligen (om detta inte är något som tidnigarna har hittat på) så är dom förlovade! Är inte den bara underbart?:) I just love it!♥

One word: FINALLY!



Först så är hon gravid(robert är pappan) och nu är dom förlovade!
Men tyvärr så tror jag att det där med att hon är gravid är bara rykten för man har ju inte hört ngt mer om det, eller?
Men jag hoppas verkligen att dom har förlovat sig.
Robert ska alltså ha friat under inspelningen av Eclipse i Vancouver.

Är livet inte bara underbart med The Twilight Saga?;)


/ En väldigt väldigt väldiiigt glad Alexandra!


Kommentarer
Postat av: Kinga

det ska sändas på MTV såklart!

plus, akta dej för att tro på sådant här... det är oftast bara påhitt för att tjäna pengar... vem vet, det kan vara sant, men kom ihåg detta: om något verkar för bra för att vara sant, så är det säkert det.

2009-09-10 @ 16:24:40
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara vi på Twitwilight som ser den)

Din URL/Bloggadress:

Skriv det du vill lätta från hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0