Låtar som får mig att tänka på Twilight

Alla har ju låtar som de kopplar ihop med Twilight, jag med, och jag tänkte låta er få veta vilka låtar som får mig [Andréa] att speciellt tänka på Twilight Saga! En låt till varje bok blir det! [:

*Innehåller vissa spoilers, om du inte har läst Twilight Saga*

Twilight:
Den här låten får mig att tänka på Bellas kärlek till Edward ...
"I'm on the wings of love."


New Moon:
Den här låten har de flesta antagligen redan hört en miljon gånger, men den är ju så vacker ...
Skulle passa perfekt till scenen då Bella hoppar nerför klippan, eller hur?


Eclipse:
Den här låten för mina tankar till då Bella måste välja mellan Edward och Jacob.
"Listen to your heart, before you tell him goodbye."


Breaking Dawn:
Här behövs egentligen inga kommentarer, lyssna på låten så förstår ni antagligen varför jag har valt just den.
Så otroligt vacker, en klockren Edward och Bella låt!


Vilka låtar får er att tänka på Twilight Saga? [:
Berätta gärna i en kommentar!
Andréa






Kommentarer
Postat av: anna

Jag kopplar i hop låten "rinse" av vanessa carlton, jag vet nt vilken av böckerna, men jag blir påmind om bellas vilja att bli vampyr.

2010-03-07 @ 10:54:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara vi på Twitwilight som ser den)

Din URL/Bloggadress:

Skriv det du vill lätta från hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0