MTV VMA 09!

Jag såg ju inte VMA igår tråkigt nog.. Men har redan sett trailern som säkert alla andra oxå;) Och OMG vad bra den är!!! Jag börjar gråta varje gång. Men jag äääääälskaaar när Felix säger: The girl comes with us. Och Edward säger: You go to hell! Och så älskar jag oxå när Jane säger: This may hurt a little bit. Men samtidigt som jag älskar det så hatar jag oxå det:P♥ I know, i´m wierd!

Nu är det bara 66 dagar kvar och 15 timmar!!:D
KAN DET INTE BLI 20 NOVEMBER NU?!




Movie Trailers - Movies Blog










Kristen Rob Taylor

 
ÄLSKAR DEN SISTA BILDEN!♥

Var det någon som var upp och kollade på VMA igår?
-Källa

/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara vi på Twitwilight som ser den)

Din URL/Bloggadress:

Skriv det du vill lätta från hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0