New Moon krona?

Yes please!
Såg nyss på newmoonmovie att Burger King har börjat med en kampanj. Så om man beställer en Whopper så får man den vackraste och snyggaste krona på hela jorden:) Vem tackar nej? Inte jag iaf:) Fast jag gillar bara Cheesburgare, men man kan ju alltid ge bort Whooper:n;) Hihi.
Fast det enda problemet är att den än sålänge bara finns i USA vad jag vet, men jag hoppas att den finns i Sverige! Men om den inte finns i Sverige så får dom skynda sig att börja med den:)

Skulle ni köpa en Whooper för att få en New Moon krona?:)

burger-king-new-moon-crows-toys

/Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sunny (twilight.blogg.se)

SV: Jo absolut. Jag kommer försöka sitta online på msn ([email protected]) så kan du logga in sedan så skickar jag den :)

2009-09-06 @ 14:01:36
URL: http://twilight.blogg.se/
Postat av: Alexandra (delägare)

Andrea, om du läser det här så jag gjorde en ny design. Jag försökte säga det men du loggade ur msn. Men om du inte tycker om den så har jag skrivit ner allt som det var förut så kan vi byta tbx;) Men jag hoppas att du gillar den. Men igen, om du inte gillar den så säg till.



Kram

2009-09-06 @ 16:49:39
URL: http://twitwilight.blogg.se/
Postat av: Sofia

Så klart att jag skulle köpa en wooper för en SÅN krona. of course liksom. Fast jag gillar inte wooper.

2009-09-06 @ 20:15:36
URL: http://metrobloggen.se/fantasy

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara vi på Twitwilight som ser den)

Din URL/Bloggadress:

Skriv det du vill lätta från hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0