Kristen i The Flintstnoes in Viva Rock Vegas!

När jag var liten så kom mamma hem med The Flintstones in Viva Rock Vegas och jag vart hur glad som helst! ( Jag brydde mig egentligen inte om vilken film det var, jag var ju typ 6-7 år xD).

Och nu är jag kollade i genom hennes IMDB, så såg jag att det stod att hon var med i den filmen! Jag fick värsta chocken!:O Var det bara jag som inte visste det?


För er som inte vet vad det är för film jag snackar om så är det Flinta gänget (Fred,Wilma,Barney och Lucy-tror att hon hette Lucy iaf) som är på semester i Viva Rock Vegas ;)

Det kan vara lite svårt att se Kristen men hon dyker upp i rutan vid 0:04. Det är tjejen som har kortkort mellanbrunt hår och en typ röd "säck-klänning" med en svart prick på ryggen. Man ser inte hennes ansikte men det är hon som kastar en ring;)


-Källa

/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara vi på Twitwilight som ser den)

Din URL/Bloggadress:

Skriv det du vill lätta från hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0