Robert Pattinson - Hope For Haiti

I Fredags så var ju Hait galan och självklart så missade jag den, igår när den gick på repris så missade jag oxå den. Typiskt mig asså, men för er som ville se Robert men missade galan oxå så kan ni se han här ;)


P.S Är det bara jag som tkr att hans skägg är väldigt buskigt?


-Källa

/Alexandra



UPDATE: Jag hade rätt, hittade dom här bilderna när han är påväg till Haiti galan;) Vem visste att hans skägg var så långt. Haha!

RobertPattinsonHaitiTelethon.jpg

robertpattinsonhaititelethon2.jpg robertpattinsonhaititelethon3.jpg robertpattinsonhaititelethon4.jpg robertpattinsonhaititelethon5.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara vi på Twitwilight som ser den)

Din URL/Bloggadress:

Skriv det du vill lätta från hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0