Upptäckt!

Som jag skrev igår så gick HP och den flammande bägaren (med Robert som Cedric) men jag kunde inte kolla eftersom jag var och såg New Moon med mamma och min lillebror (som såg den för första gången igår, 5:e för mig, ska även se den imorgon med en kompis xD ). Men den gick idag 10.25 oxå, fast dubbad på svenska och jag kan garantera att det var ganska irriterande.. Men i slutet upptäckte jag en grej, att dalen i HP ser nästan exakt ut som i Twilight!

Kolla själva:


Den första är från Harry Potter, spola fram till 5:58:


Den här är från Twilight, spola fram till 1:46:



Den här är oxå från Twilight men en annan scen (det är när Edward och Bella sitter i trädet), spola fram till 0:32 :


Jämför nu alla stillbilder på videon, visst ser det ut som samma ställe?:O

/Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emma

Omg,det gör det :S

2010-01-03 @ 15:47:27
Postat av: Anonym

OMG, det är bara en dal, du vet det finns många sånna...

2010-03-14 @ 15:57:47
Postat av: Alexandra

Du einstein, jag skrev att dom SÅG likadana ut! Inte att det var samma!

2010-03-22 @ 16:05:21
URL: http://twitwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (det är bara vi på Twitwilight som ser den)

Din URL/Bloggadress:

Skriv det du vill lätta från hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0